EN

مشارکت مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محور در مهمترین رویداد علمی – پژوهشی کشور در سال ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محور، دکتر مهدی خداپرست رئیس مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محور با اعلام این خبر افزود : این مرکز بعنوان حامی معنوی و علمی در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک با تأکید بر اینترنت اشیا، متاورس، هوش مصنوعی و کسب‌ و کارهای الکترونیکی و شهر هوشمند که با حضور سخنرانان برجسته ملی و بین‌المللی از جمله پروفسور فلیپ کاتلر پدر علم بازاریابی از آمریکا بعنوان‌ سخنران افتتاحیه در سالن اجلاس سران ( مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران ) برگزار می‌شود، مشارکت می‌کند.
دکتر مهدی خداپرست در ادامه اظهارداشت :
کنفرانس بین‌المللی مذکور از سوی انجمن مدیریت کسب و کار ایران با مشارکت دانشگاه های تراز اول داخلی و بین‌المللی و با حضور شخصیت های برجسته علمی ، مدیران بنگاه‌های اقتصادی ، بانک ها ، بیمه ها ، شرکت های خودرو سازی، ساختمانی و پیمانکاری و ….. ، نمایندگان بلند پایه وزارتخانه ها و نمایندگان مجلس در تاریخ ۲۵و ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

ایشان در ادامه افزودند :
در این کنفرانس مباحث روز علمی در خصوص محور های کنفرانس با ایراد سخنرانی اساتید برجسته داخلی و بین‌المللی و همچنین دستاوردهای نتایج تحقیقات علمی در قالب مقاله های علمی- پژوهشی ارائه می شود.
رئیس مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محور، برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط اساتید عالی رتبه و اعطای جایزه ملی را از دیگر اهداف کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک عنوان کرد.
دکتر خداپرست ضمن ابراز امیدواری نسبت به شناخت مشکلات کشور در حوزه‌های تخصصی مطروحه در کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک، بر ضرورت انجام پژوهش های علمی با متدولوژی های روز دنیا توسط مراکز پژوهشی کشور تأکید کرد .
لازم به ذکر است مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محور در سال ۱۴۰۲ با مجوز وزارت علوم، تحقيقات و فناوری در استان مازندران، شهرستان تنکابن بمنظور انجام تحقیقات ملی و بین‌المللی تأسیس و راه اندازی شد.

روابط عمومی مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محور