رضا لطفی

عضو هیئت علمی گروه: ‎‎گروه مطالعات بازار و کسب و کار هوشمند‎‎، مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محور، ایران///Department of Smart Marketing and Business Studies, Research Center of Knowledge-based Businesses and Resource Management Studies, Iran.
عضو پاره وقت
dr.rezalotfi@rcmk.ir
مرتبه علمی: استادیار
سمت در مؤسسه: پژوهشگر گروه مطالعات بازار و کسب و کار هوشمند
سوابق تحصيلي
#دورهدانشگاه محل تحصیلشهر محل تحصیلکشور محل تحصیلتاریخ فارغ التحصیلیمیانگین کل
1كارشناسي ارشدپردیس بین الملل دانشگاه فردوسی1395
2دكتريدانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز1399

مهارت‌هاي حرفه‌اي

#عنوان مهارت حرفه ایتاریخ آغاز فعالیت

سوابق شغلی

#عناوین مسئولیت هاسازمان محل خدمتتاریخ شروعتاریخ خاتمه

علايق تحقيقاتي

#عنوان علاقه مندیتاریخ آغاز فعالیت

دوره‌هاي تدريس شده

#عناوین دروسمکان / تاریخ تدریس
1•مدرس مدعو گروه مدیریت دانشگاه فردوسی مشهد
2•مدرس رسمی دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی
3•مدرس مدعو مرکز آموزش‌های عالی آزاد دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد
4•بنیان گذار دوره های آموزشی هفت خوان کارآفرینی
5•مدرس و سخنران مدعو سازمان‌های مختلف بخش دولتی و خصوصی

كارگاه‌هاي تدريس شده

#عناوین کارگاه ها و دوره های آموزشیسازمان برگزار کنندهمحل برگزاریتاریخ برگزاری

طرح‌هاي تحقيقاتي

#عناوین طرح های پژوهشیمجریانسازمان حامیمحل اجراوضعیت طرحتاریخ تکمیل
1استخراج نظام موضوعات صنعت چرم و کفش استان آذربایجان شرقی

مقالات چاپ شده داخلی

#عنواننگارندگانعنوان مجلهسال انتشارلینک ارجاع مقالهلینک doiنوع مقاله
1ارائه خدمات برنامه ریزی فروش، اجرای برنامه فروش و کنترل برنامه فروش، مورد مطالعه یک شرکت تولیدی خوراک دام، طیور و آبزیان1401لینکلینک
2 طراحی الگوی مفهومی راهبردهای ائتالف برندهای زعفران صادراتی ایران و شرایط مداخله گر مؤثر بر آن1400لینکلینک
3علل و پیامدهای ائتالف برندهای زعفران صادراتی ایران، مجله علمی پژوهشی زراعت و فناوری زعفران1400لینکلینک
4 مدل برندسازی زعفران صادراتی ایران براساس نظریه داده بنیاد1399لینکلینک
5بازاریابی و تحقیقات بازاریابی صنعتی در جامعه پست مدرن و اقتصاد پساصنعتی1398لینکلینک
6شناسایی عوامل مشتری و شرکتی مؤثر بر ارزش ویژه برند1398لینکلینک
7نقش برند جهانی و متغیرهای تعدیل گر و میانجی مرتبط بر گرایش پرداختهای باالتر مصرف کننده1395لینکلینک
8زنجیره ارزش برند جهانی: اثر ارتباط برند، کیفیت خدمت و تجربه برند با واسط اعتماد به برند بر وفاداری به برند1394لینکلینک
9 نویسنده سلسله مقاالت هفت خوان کارآفرینی1398لینکلینک

مقالات چاپ شده خارجی

#عنواننگارندگانعنوان مجلهسال انتشارلینک ارجاع مقالهلینک doiنوع مقاله

مقالات چاپ شده همایش ها

#عنواننگارندگانعنوان همایشسال انتشارلینک ارجاعنوع همایش

فعالیت های اجرایی

#عناوین فعالیت های اجراییتوضیح سازمان محل خدمتتاریخ شروعتاریخ خاتمه
1•مؤسس و رئیس هیأت مدیره شرکت ایوان گستران مجلل پارس
2•سرپرست شعبه مشهد شرکت زیراکس ایران
3•مهندس فروش شعبه مشهد شرکت زیراکس ایران
4مؤسس و رئیس هیأت مدیره شرکت ایوان گستر توس
5•مؤسس مرکز کامپیوتر پاسارگاد