حمایت علمی و معنوی از دومین همایش ملی بازاریابی (رویکردهای نوین)

 

🔘 بدینویسله حمایت علمی و معنوی مرکز پژوهشی مطالعات و مدیریت کسب و کار دانش ­محور، از دومین همایش ملی بازاریابی (رویکردهای نوین) که در تاریخ 9 آبان 1403 در محل دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می ‌شود، اعلام می­ گردد.

 

✍️ برخی از اهداف مهم برگزاري دومين همايش ملي بازاريابي (رويكرد نوين):

  • آشنايي با آخرين رويكردهاي بازاريابي جهت انطباق فعاليت بازارگران و صنعت با دانش نو
  • بهره ‌گيري از تجارب فعالان بازار و كارآفرينان در جهت ادغام علم و عمل
  • معرفي دانشگاه فردوسي مشهد به جامعه فعالان بازار و كسب ‌و كار بعنوان برند پشتيبان در سه حوزه مشاوره-پژوهش-آموزش
  • ترويج تحقيقات بنيادي و كاربردي و شناسایی ایده ‌های برتر و تبدیل آن­ ها به طرح ­های سازنده در حوزه مدیریت بازار و کسب ‌و کارها
  • شناساندن پتانسيل علمي اساتيد اين حوزه به مخاطبان در استان و كشور
  • شناسايي كارآفرينان و صاحبان صنعت موفق جهت الگوسازي استراتژيك استان و كشور

 

  •  لینک ثبت نام در همایش:

https://marketingnc.um.ac.ir

 

 

🌐 روابط عمومی مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محور