🔘 بدینویسله حمایت علمی و معنوی مرکز پژوهشی مطالعات و مدیریت کسب و کار دانش محور، از دومین همایش ملی بازاریابی (رویکردهای نوین) که در تاریخ 9 آبان 1403 در محل دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود، اعلام می گردد.
✍️ برخی از اهداف مهم برگزاري دومين همايش ملي بازاريابي (رويكرد نوين):
- آشنايي با آخرين رويكردهاي بازاريابي جهت انطباق فعاليت بازارگران و صنعت با دانش نو
- بهره گيري از تجارب فعالان بازار و كارآفرينان در جهت ادغام علم و عمل
- معرفي دانشگاه فردوسي مشهد به جامعه فعالان بازار و كسب و كار بعنوان برند پشتيبان در سه حوزه مشاوره-پژوهش-آموزش
- ترويج تحقيقات بنيادي و كاربردي و شناسایی ایده های برتر و تبدیل آن ها به طرح های سازنده در حوزه مدیریت بازار و کسب و کارها
- شناساندن پتانسيل علمي اساتيد اين حوزه به مخاطبان در استان و كشور
- شناسايي كارآفرينان و صاحبان صنعت موفق جهت الگوسازي استراتژيك استان و كشور
- لینک ثبت نام در همایش:
🌐 روابط عمومی مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محور