این تفاهمنامه طی نشستی مشترک فی مابین رئیس مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع وکسب وکاردانش محور، دکتر مهدی خداپرست و رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران ، دکتر محمد هادی عسگری، در محل دفتر مرکز پژوهشی منعقد و مبادله شد.
این تفاهمنامه به منظور همکاری مشترک در نشریه (علمی پژوهشی) با عنوان فصلنامه رویکرد های نوین در مدیریت و بازاریابی به صاحب امتیازی مرکز پژوهشی که در زمینه: مدیریت بازرگانی ، بازاریابی، مدیریت کسب و کار و کار آفرینی فعالیت دارد، منعقد گردید. و اهداف آن عبارت اند از: گسترش و ارتقا پژوهشی دانشجویان و اعضای انجمن در سطح کشور، کمک به ایجاد ارتباط و همکاری علمی بین محققین این زمینه در ایران، انتشار نتایج پژوهش های علمی بود.
روابط عمومی مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محور (مک)