photo_2024-03-11_23-56-17

دکتر محمد هادی عسگری

عضو هیئت علمی گروه: گروه مطالعات بازار و کسب و کار هوشمند‎‎، مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محور، ایران///Department of Smart Marketing and Business Studies, Research Center of Knowledge-based Businesses and Resource Management Studies, Iran.
عضو پاره وقت
dr.mohammadhadiasgari@rcmk.ir
رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی
مرتبه علمی: استادیار
سمت در مؤسسه: مدیر گروه مطالعات بازار و کسب و کار هوشمند
علایق پژوهشی: مطالعات بازار ، یازاریابی ، بازرگانی ، کسب و کار
سوابق تحصيلي
#دورهدانشگاه محل تحصیلشهر محل تحصیلکشور محل تحصیلتاریخ فارغ التحصیلیمیانگین کل
1كارشناسي ارشددانشگاه آزاد اسلامیرشتایران
2دكتريدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتتهرانایران

مهارت‌هاي حرفه‌اي

#عنوان مهارت حرفه ایتاریخ آغاز فعالیت

سوابق شغلی

#عناوین مسئولیت هاسازمان محل خدمتتاریخ شروعتاریخ خاتمه

علايق تحقيقاتي

#عنوان علاقه مندیتاریخ آغاز فعالیت

دوره‌هاي تدريس شده

#عناوین دروسمکان / تاریخ تدریس

كارگاه‌هاي تدريس شده

#عناوین کارگاه ها و دوره های آموزشیسازمان برگزار کنندهمحل برگزاریتاریخ برگزاری

طرح‌هاي تحقيقاتي

#عناوین طرح های پژوهشیمجریانسازمان حامیمحل اجراوضعیت طرحتاریخ تکمیل
1اهمیت و چگونگی ممیزی بازاریابی در موفقیت کسب و کار ها1397
2بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر گرایش مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانکهای تجارت غرب استان مازندران1394
3تعیین ارتباط بین استانداردهای سری ISO 9000 بهبود کارایی تولید1384
4بررسی عوامل موثر بر پرورش نیروی انسانی کارآماد در حوزه اشتغال کاراموزان مراکز فنی و حرفه ای استان گیلان1388
5امکان سنجی احیا و توسعه کارورزی کارآموزان فنی و حرفه ای در واحد های صنعتی و تولیدی1388
6بررسی و تجزیه و تحلیل روش های کارآنمودن سیستم حفاظتی از جنگل های استان گیلان1387
7بررسی و تجزیه و تحلیل نقش مدیریت دولتی کارآ در توسعه شهرستان محمودآباد در سالهای 1379 لغایت 1382
8بررسی و تجزیه و تحلیل محمودیت ها در سرمایه گذاری صنعتی در استان گیلان1385
9بررسی عملکرد هفده ساله دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن1378
10بررسی و شناخت مشکلات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن1388

مقالات چاپ شده داخلی

#عنواننگارندگانعنوان مجلهسال انتشارلینک ارجاع مقالهلینک doiنوع مقاله
1مستندسازی هم آفرینی ارزشی برند مشتری مبتنی بر ریسک زمانی جوامع برند آنلاین در صنعت پوشاک ورزشی ، نشریه کسب و کار در ورزش ، دوره 3 ، شماره 2 ، بهار 1402 ، صفحات 27 - 46لینکلینک
2نقش پراکندگی قابلیت های بازاریابی بین المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویای بازار و هماهنگی و همسوی بازاریابی بین المللی ، پژوهشنامه مدیریت اجرایی ، دوره 15 ، شماره 29 ، بهار و تابستان 1402 ، صفحات 363 تا 384لینکلینک
3بررسی تاثیر رهبری اصیل بر خشنودی شغلی کارکنان با تاکید بر نقش میانجی درگیری شغلی ، فصلنامه مدیریت و چشم انداز آموزشی ، دوره 4 ، شماره 4 ، زمستان 1401 ، صفحات 161 - 183لینکلینک
4ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد فراترکیب ، فصلنامه ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار ، دوره 3 ، شماره 1 ، بهار 1402 ، صفحات 122 تا 145لینکلینک
5استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری در بهینه سازی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان ، دوره 12 ، شماره 2 ، شماره پیاپی 46 ، تابستان 1402 ، صفحات 41-62لینکلینک
6تاثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند ، فصلنامه ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار ، دوره 2 ، شماره 3 ، پاییز 1401 ، صفحات 1 تا 21لینکلینک
7جایگاه بهینه سازی زمان در مدیریت تولید و عملیات 1389 ، شماره های 155 و 156لینکلینک
8عملکرد شغلی نوآورانه : نقش پیشایندهای اشتراک گذاری دانش و سرمایه اجتماعی ، بهار 1401 ، دوره 3 ، شماره 1 ، فصلنامه علمی رهیافتی در مدیریت بازرگانیلینکلینک
9بررسی درگیری تصمیم گیری خرید مشتری با تامل بر پیشایند های هم افزایی برند ، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آموزی ، فصلنامه دانش کارآفرینی ، دوره 1 ، ماره 3 ، تابستان 1401 ، صفحات 51 تا 61لینکلینک
10نقش احیا خدمات در تاثیرگزاری بازاریابی اخلاقی بر وفاداری نگرشی ، مطالعات مدیریت و توسعه پایدار ، سال سوم ، شماره اول ، بهار 1402 ، صفحات 147 تا 165لینکلینک
11تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تاثیر مولفه های بازاریابی محتوایی دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی ، فصلنامه دانش کار آفرینی ، دوره 2 ، شماره 4 ، پاییز 1401 ، صفحات 43 تا 56لینکلینک
12نقش میانجی سرمایه اجتماعی در تاثیرگزاری سیستم شیوه های مدیریت منابع انسانی دانش بنیان بر عملکرد شغلی نوآورانه ، مطالعات مدیریت توسعه پایدار ، سال اول ، شماره سوم ، پاییز 1400 ، صفحات 113 تا 139لینکلینک
13تاثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری ، فصلنامه ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار ، دوره 1 ، شماره 1 ، پاییز 1400 ، صفحات 81 تا 100لینکلینک
14واکاوی ابعاد و مولفه های موثر بر تاب آوری روانی کارکنان کارگزاری های بورس اوراق بهادار در تهران با تکنیک دلفی فازی مجله توانمند سازی سرمایه انسانی ، دوره 6 ، شماره 3 ، آذر 1402لینکلینک
15ژئومارکتینگ ، تعالی عنصر مکان از عناصر آمیخته بازاریابی ، فصلنامه ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار ، دوره 3 ، شماره 3 ، پاییز 1402 ، صفحات 24 - 40لینکلینک
16تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان در صنعت برند های پوشاک ایرانی : با تاکید بر آمیخته بازاریابی حسی ، فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازارایابی ، دوره اول ، شماره 3 ، زمستان 1401 ، صفحات 43 تا 59لینکلینک
17تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی پوشایی ، فصلنامه دانش کار آفرینی ، دوره 2 ، شماره 2 ، بهار 1401 ، صفحات 91 تا 98لینکلینک
18بررسی روند یکپارچه سازی اراضی کشاورزی و آثار اقتصادی آن ، بهار 1398 ، شماره 1 ، جلد 11 ، مجله علمی - پژوهشی تحقیقات اقتصاد کشاورزی ، صفحات 217 تا 236لینکلینک
19تاثیر آموزش راهبرد های شهروند جهانی بر مهارت های تفکر سیستمی در برنامه درسی معلمان دوره متوسطه ، فصلنامه علمی- پژوهشی روانشناسی تربیتی ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن ، زمستان 1394لینکلینک
20بررسی رابطه بین سبک شناختی مدیران و گرایش روابط انسانی آنان ، فصلنامه پژوهش در مدیریت آموزشی علوم دریایی ، مهرماه 1393 ، شماره 3 ، صفحات 1 تا 22لینکلینک
21بررسی رابطه بین کاربست مولفه های سازمان یادگیرنده و کیفیت زندگی کاری اعضای هیات علمی دانشگاه ها ، نشریه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی ، تابستان 1391 ، شماره 64 ، صفحات 45 تا 60لینکلینک
22مدل های بلوغ و عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک ، ماهنامه مهندسی مدیریت ، 1396 ، شماره 70لینکلینک
23رابطه بین سطح تعیین نیازها و درگیری شغلی کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی ، فصلنامه پژوهش اجتماعی ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رود هن ، 1393لینکلینک
24تنوع فرهنگی و نقش آن در بهبود فرآیند کسب و کار نشریه (مهندسی فرهنگی ) ، مرداد و شهریور 1389 ، شماره های 43 و 44 ، صفحات 58 تا 65لینکلینک
25بازاریابی توسعه صادرات (فرصت ها - چالش ها ) (مجله تخصصی مدیریت ) ، 1387 ، شماره 135و 136لینکلینک
26بررسی تاثیر اعتقادات فرهنگی مدیران در بکارگیری سبک های تصمیم گیری در مدیریت ، نشریه مهندسی فرهنگی ، خرداد و تیر 1390 ، شماره های 53 و 54 ، صفحات 84 تا 91لینکلینک
27مدیریت انرژی در بخش حمل و نقل و تاثیر آن در توسعه اقتصادی (مجله تخصصی مدیریت) 1385 ، شماره 111 و 112لینکلینک

مقالات چاپ شده خارجی

#عنواننگارندگانعنوان مجلهسال انتشارلینک ارجاع مقالهلینک doiنوع مقاله
1consideration of relationship between intelligence organization and principal's creativity2011لینکلینک
2relation between organizational structure and organizational entrepreneurship2012لینکلینک
3participation of villagers and their impact on the success of soil and water conservation and sustainability of natural resources2012لینکلینک
4defining a suitable model for a rise in iran's kiwi exports2012لینکلینک
5examination of relationship between the application of learning organization components and faculty members work life in the universitiesلینکلینک
6relation between organizational structure and organizational enterpreneurshipلینکلینک
7making effcient the forest conservation systemلینکلینک
8defining a suitable model for a rise in iran's kiwi exportsلینکلینک
9participation of villagers and their impact on the success of soil and water conservation and sustainability of natural resourcesلینکلینک
10consideration of relationship between intelligence organization and principals creativityلینکلینک
11determination of organizational learning based on aspects of education organization structure of guilanلینکلینک
12study the role of brand credibility on the effective factors of customer loyaltyلینکلینک
13the relationship between organization health and organization commitmentلینکلینک
14the impact of transparency of disclosure of reserve accounts and earnings management based on accrualsلینکلینک
15impact of gender on service quality of e-banking with approach of customer satisfactionلینکلینک

مقالات چاپ شده همایش ها

#عنواننگارندگانعنوان همایشسال انتشارلینک ارجاعنوع همایش

فعالیت های اجرایی

#عناوین فعالیت های اجراییتوضیح سازمان محل خدمتتاریخ شروعتاریخ خاتمه
1رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران1400
2رئیس کمیته روابط بین الملل انجمن علمی بازاریابی ایران
3مدیر گروه رشته مدیریت بازرگانی ( بازاریابی - تجارت الکترونیک و مدیریت کسب و کار)1393
4معاون اداری - مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن13801382
5معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تنکابن13821385
6مدیر طرح برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تنکابن)
7مدیر گروه رشته حسابداری بازرگانی
8عضو کمیته تخصصی بخش تحقیقات اقتصادی ، اجتماعی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان
9رئیس هیئت مدیره شرکت آمارپردازان نوین پویش البرز
10مدیر عامل شرکت بازرگانی نوین تجارت کاسپین1400
11پژوهشگر برتر در سال های 1389 ، 1391 ، 1394 ، 1396 و 1402 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن
12کسب رتبه برتر علمی ، پژوهشی در اولین جشنواره بزرگ قلم استاد در دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه 3 ( گیلان و مازندران)
13عضو شورای اداری و مالی دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه 3 ( گیلان و مازندران)
14رئیس همایش و عضو کمیته علمی اولین همایش ملی پژوهش های حسابداری مدیریت با رویکرد کسب و کار های نوین ، سال 1397
15رئیس اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار در بهمن ماه 1400 ( سالن وزارت کشور )
16رئیس دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار 25 و 26 مرداد 1402 ، مرکز همایش های بین المللی جمهوری اسلامی ایران ( سالن اجلاس سران)
17عضو کمیته علمی اولین کنفرانس ملی آموزش و رهبری 1399
18عضو کمیته علمی اولین کنفرانس بین المللی ، گردشگری و تکنولوژی 1399
19عضو کمیته علمی کنفرانس ملی و مدیریت ، بازرگانی و فروش ، سال 1399
20عضو کمیته علمی اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار ، سال 1400
21عضو کمیته علمی دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ، سال 1396
22معاون سردبیر و مدیر داخلی فصلنامه ارزش افرینی در مدیریت کسب و کار ( دارای رتبه به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری)
23مدیر داخلی فصلنامه مدیریت و چشم انداز آموزش ( دارای رتبه به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری)
24عضو هیئت تحریریه فصلنامه و مهارت آموزی ( سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور )
25نائب رئیس انجمن مدیریت اجرایی ایران
26مدیر انجمن بازاریابی ایران شعبه مازندران ( از 1397 تا 1400)
27عضو شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن
28عضو شورای پژوهشی اداره آموزش و پرورش شهرستان تنکابن
29عضو شورای نویسندگان و ناظران محتوایی ماهنامه آموزشی و پژوهشی مهندسی مدیریت
30عضو شورای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن